وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در این گزارش به مواضع مختلف هاشمی در چریان وقایع ۳ سال پیش پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ و جایگیری او در صف مخالفان و منتقدان به نتایج انتخابات و نیز حمایت های او از میر حسین موسوی در جریان انتخابات اشاره شده و از دست دادن تریبون نماز جمعه و نیز ریاست مجلس خبرگان رهبری را به عنوان هزینه های این مواضع هاشمی دانسته است.

آسوشیتد پرس با انعکاس نظرات مختلف چند کارشناس و روزنامه نگار متمایل به آیت الله هاشمی به نقل از آنها از هاشمی نه به عنوان رییس جمهوری آینده ایران بلکه به عنوان شخصیتی تعیین کننده در انتخاب رییس جمهوری بعدی نام می برد.

این خبرگزاری غربی در ادامه با اشاره به سیاست های احمدی نژاد در ۸ سال گذشته می نویسد از نظر برخی از نخبگان سیاسی در ایران هاشمی همان شخصیت میانه ای است که می تواند در انتخاب یک نامزد میانه رو و معتدل که مورد قبول طیف های مختلف سیاسی در کشور باشد ، نقش داشته باشد.

این گزارش در پایان می نویسد ؛ بازگشت هاشمی به قدرت از نظر بسیاری از تندورها و محافظه کاران مطلوب نیست چون از نظر آنها بازگشت هاشمی  موقعیت اصلاح طلبان درون حاکمیت را تقویت خواهد کرد و زمینه بازگشت مجدد آنها به قدرت خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com